Stockholm

Igår så åkte jag, Pernilla, Sara och Hugo ner till Stockholm för Hugo skulle till sin pappa. Eftersom att jag och Pernilla var lediga så va vi så snälla och hängde med Sara ner :)
Vi lämnade Hugo hos hans pappa sedan åkte vi till Kista och var in på köpcentrumet där. Där inne stressade vi oss igenom några affärer sen slängde i oss en matbit för att sedan åka hem igen. Vi skulle ju nämligen spela volleyboll turnering i Norrbacken med jobbet, men på vägen hem fick vi reda på att alla i restaurangen hade dragit sig ur, så då vart det bara 3 kvar som ville spela så då blev det inget av vårat lag. Då beslöt vi oss för att stanna i Borlänge på vägen, vid Kupolens köpcentrum. Så igår shoppade vi lite små saker, jag handlade en ny ryggsäck bland annat :)

Idag har jag jobbat, sedan hade jag och Penrilla skoter uppkörning som vi blev godkända på :)
Så nu har vi uppskrivningen kvar sen har vi förarbevis för terrängfordon :) Gött!
Ikväll får vi väl se vad som händer, inget planerat alls. Malin skulle höra av sig om hon kom iväg tidigare från jobbet så då kanske vi ska leka med henne. Annars blir det väl till att vara hemma, kanske börja packa lite smått, säsongen är ju snart slut...

Ni får ha de så gött alla!

Puss och Kram ses på stan!

Kommentarer
Postat av: marielouise

Hej på dig! Det var en liten trevlig tripp.Du får

ha det bra så hörs vi av.

2009-03-23 @ 12:40:07
Postat av: Jossan

Tack tack :)

Du får också ha det så bra

Kram kram syrran!

2009-03-23 @ 20:09:42
URL: http://sportjossan.blogg.se/
Postat av: Linda

Vill me åka till STHLM!

2009-03-23 @ 20:45:37
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej Linda!

Jo visst är det kul i Sthlm :)

Kram

2009-03-23 @ 21:09:37
URL: http://sportjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0