Rullbo

Nu sitter jag i köket i en stuga i Rullbo.
Jag, Pernilla, Sara, Kajsa och Hugo är här men vi saknar Malin, Zandra och Filip. Vi har i alla fall grillat både korv och fläskkotlett idag och har haft jätte mysigt :)
Det är Saras stuga som vi åkte ut till idag, solen har skinit hela dagen.
Efter middagen så hoppade vi ut och satte oss i bastun, det vart hur mysigt som helst. Det vart bara jag, Kajsa och Sara som bastade, Hugo sov och Pernilla ville inte vara med. Jag, Kajsa och Sara satt och pratade om allt och inget sen så efter ett tag så gick Sara så då satt jag och Kajsa kvar. Vi har haft långa samtal om både det ena och det tredje, fast vi har pratat mest om sommaren :)

Ne nu ska jag nog lägga mig
God natt

Puss och Kram ses på stan!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Ser Görhärligt ut !!!!! Inte alls avundsjuk =)

2009-03-16 @ 08:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0