Nu vart det längesen

Ja, nu vart det längesen jag skrev. En vecka sen närmare bestämt. Men har inte hunnit med att skriva nu när familjen var här, umgicks ju med dom när jag inte jobbade. Jag och Pernilla hade personlig skidskola med Tova och Natalie. Så nu kan dom åka lite skidor med (4 åringarna). Vi vart även nere på bowlingen en dag och spelade en omgång, det vart jag, Pernilla, Robin och Clas, men Pernilla spelade inte. Jag har väl inte gjort så mycket mer än att jobba och umgåtts med familjen sen sist jag skrev.

Idag vart jag och Penrillla in till Mora och träffade Sara och Hugo, jag köpte ett par skor sen fikade vi en sväng. Efter det åkte vi hem till Sara och åt en liten matbit. Sen bar det av hem till oss för att tvätta och sedan skulle Sara jobba. Jag och Pernilla skulle på skoterkurs idag men den blev tyvärr inställd. Vi åkte med till jobbet i alla fall. Alltid trevligt att umgås med dom på jobbet. Så vi vart där under kvällen sen när vi stängde så sjöng vi lite kareoke för oss själva samtidigt som vi städade :)

Nu sitter jag här hemma i köket och ska strax lägga mig, ska jobba imorgon :)

Ha de fint

Puss och Kram ses på stan!



Mina nya skor ! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

NÄHÄ!!!!

Jag vill me ha dom.Super snygga=)

2009-03-11 @ 23:29:06
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Jossan

tackar linda

kramar

2009-03-11 @ 23:33:24
URL: http://sportjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0