Fest helg

I fredags vart de mycket igen på jobbet. Så på lördagen vart vi laddade som fan, men då helt plötsligt vart det förvånansvärt lugnt om man jämför med torsdagen och fredagen. Söndagen var stendöd på folk, det vart inget alls nästan.
I helgen så har de i alla fall vart lite festande, vi vart på bowlingen, Åbergs bar och hemma hos Malin. Det här va den roligaste helgen på länge :) Tack alla roliga och glada som vart med!

I söndags vart det bykrogen som vanligt, man får inte bryta traditionerna ;)
Igår var det dags för pulka åkning och grillning på Berget, det var det trevligaste!
Vi åt jättegod grillad fläskfilé (Malins marinad), potatisknyten med gul- och rödlök, tsatsiki, papritsiki och så drack vi varm choklad. Det här va det godaste!

Idag har jag åkt bräda, pappa skidor och Pernilla blades. Igår så åkte jag bräda och pappa skidor. Så har vi vart i Toppstugan och fikat båda dagarna, sen har vi vart i W-huset och ätit god buffé.

Har inte haft orken att blogga de senaste dagarna så det fick bli en snabb genomgång på helgen nu istället.
Pappa och mamma kom ju upp hit i lördags, så jag har ju försökt umgås med dom också :)
Imorgon kommer bror och hans familj upp på dagen, sen kommer syster och hennes familj på natten. Sen är hela familjen samlad, nästan i alla fall.
Skulle ju självklart vara trevligt om alla ni andra i släkten kunde komma upp med, för jag saknar alla lika mycket. Även mina vänner :)

Nu är det dags att sluta skriva och fixa ordning lite i mitt rum eftersom att syrran ska bo här med hennes familj.

Puss och Kram ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0