Familje dag

Jobbade från kl 9-13 idag. Vart så lugnt så jag fick gå tidigare. Det var kul för mig för att min bror och hans familj hade kommit upp till Grönklitt då. Så jag lånade mammas skidor och lärde brorsans dotter att åka skidor. Pernilla hade lärt Hugo (Saras son) att åka skidor under dagen. Så nu va de två små knoddar som åkte ikapp i backen. Bägge två vart jätte duktiga tycker jag, väldigt snabb och lättlärda :)
Sen vart det lite after ski med familjen, Pernilla, Sara och Hugo :) Tova (brors ena dotter) och Hugo dom fann varandra ganska snabbt, dom sprang runt i Wärdshuset och lekte och hade skoj! Det här va de roligaste! Den meningen lärde Pernilla Hugo på dagen idag med, så nu är han en i gänget. BRA HUGO! :D

Efter after skiin så åkte vi hem med Sara. Mamma, pappa, bror och hans familj gick antagligen upp till stugan och mös lite. Jag och Pernilla tvättade lite när vi kom hem. Sen så vart Björn och Angelica här på besök en snabbis.
Jag har även försökt städa undan lite i mitt rum så att syrran och hennes familj inte får bo i en svin stia ;) haha
Nej, så illa vart det inte, låg bara utspridda saker över allt så jag har fixat ihop det och hängt in lite i garderoben :)

Nu sitter jag i Denise rum, som är mitt rum dom närmaste nätterna :) Är törstig så jag tror nog att jag ska göra som indianera gjorde: DRICKA ! ;)

Puss och Kram ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0