Beslut

Ibland måste man ta svåra beslut i livet och ibland väldigt lätta.
Just nu är väl frågan om vad man ska göra i sommar, vart ska man jobba, vart ska man bo.
Inte för att vara taskig mot mamma eller pappa men jag kommer flytta hemifrån så fort som möjligt när säsongen är slut nu.
Sen vart jag hamnar det vet ingen ännu och ännu mindre jag. Men hemma hos dom kommer jag inte bo så länge till. Känns ju konstigt att ha bott hemifrån i ett halvår och sedan flytta hem igen, då kan man ju lika gärna fortsätta att bo ensam.

Ne, man ska inte ägna för mycket tid åt allt tänkande heller för då kommer man ingen vart. Då brukar man oftast stanna upp och bara bli kvar där man är. Så nu blir det att ge tid till något annat. Får väl se en liten film tills jag blir trött eller så.
Sen blir det dags att sova, ska ju upp och jobba imorgon igen :)

Puss och Kram ses på stan!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Förstår dig och vi stöttar dig i dina beslut om dom är realistiska. Det är väl så att vissa bitar måste falla på plats för att få eget boende. Fast jobb t.e.x. för att få kontrakt.Börja med att ta upp dina gamla kontakter, Lena t.e.x.

Kramar

2009-03-13 @ 12:58:22
Postat av: Jossan

Ja tack :) men jag har ju aldrig sagt att jag inte kommer hem jag säger bara att jag tror att jag inte kommer klara av att bo hemma igen nu när jag bott borta i ett halvår

men jag ska nog ringa lena snart igen

kram

2009-03-14 @ 02:59:39
URL: http://sportjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0