Trött i kroppen

Idag har det varit en lång dag, började kl 9 och slutade kl 22:30. Vad gör man inte för sina medarbetare och sina vänner. Kajsa och Pernilla ringer mig och frågar om jag kan hjälpa dom i W-huset när jag slutat på Toppen. Skulle egentligen hjälpt till med serveringen men kom ju på att jag varken hade skjorta med mig eller rätt byxor på mig så jag sa att jag kunde ta disken. Det blev bra det, så när jag kom ner i W-huset var det bara att slänga på sig det underbart snygga disk förklädet och börja diska :)
Det var ju inte lite disk som hade samlats där, ingen hade ju diskat på hela dagen såg det ut som. Ett bombnedslag med andra ord ;) Men Jossan löste det hela till slut och ren disk fick dom :)
Men nu är jag trött i hela kroppen, stel som en pinne för den delen också. Massage ? JA tack! GE MIG det! :)

Sitter i mitt rum med benen upp på sängkanten och orkar inte flytta på mig en centimeter. Trött är jag inte heller, bara i kroppen. Men hjärnan är inte trött, fast än att den borde vara det.
Får väl ta och försöka lyfta  på röven och lägga mig ner i sängen så jag kan försöka sova om en liten stund.

Ledig imorgon, ska tvätta lite kläder, gå iväg och handla lite mat och så. :) Pernilla börjar ju inte för än 16 så vi ska umgås lite innan jobbet. Sen åker jag troligen med upp och går på lite after ski och sedan åker hem med Kajsa för hon slutar 5 :)

Nu är jag slut på tankar och idéer gällande skrivandet just nu så jag säger bara:

Puss och Kram ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0