Today is today

Vakna var väl det första jag gjorde idag, det brukar ju oftast vara en väldigt bra start på dagen :)
Jobbat med Fredrik, Peter, Henkan och Lena. Måste säga att Lena är en för jävla rolig person, hon är KUUUL! Så sjukt snäll och helt underbar, hon är väl  40+ men helt crazy! Jag älskar att jobba när hon jobbar :)
Henne kan man skratta åt och med hela dagarna, hon säger roliga saker och man kan skämta med henne hela tiden.
Efter jobbet så blev det till att göra pannkakor, Pernilla hade gjort en smet och så stekte jag lite först sen tog Pernilla över. Hon var duktisch! Hon brände inga alls, det var det bästa, hon brukar alltid få värsta rycket när hon steker pannkakor för det blir inte bra när hon gör det. Men idag blev det TOPPEN och hon var jätte nöjd själv med :) BERÖM till PERNILLA :)

Efter maten gick vi bort till Joel och Denise för dom fick inte igån sin skrivare och vi lyckades inte med det heller. Kajsa kom bort och hämtade mig och Penrilla så tog vi en liten sväng med bilen. Glida runt på snön är kul!
Kajska åkte hem och ingen filmkväll blev det idag heller. Ringde Henke och pratade med honom om glass, för vi tänkte hälsa på Rättviks glass imorgon men han skulle iväg på möten så det gick inte som synd var :( . Han kunde inte heller komma på filmkväll idag, så vi får helt enkelt ta det en annan gång då fler kan :)

Nu sitter jag i köket, bloggar, lyssnar på musik och funderar på allt och inget.

Puss och Kram ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0