Spola tillbaka tiden

Kände att jag behövde skriva lite till, få skriva av mig lite.
För er som är vän med mig på Facebook så kanske ni la märke till mitt namn igår, om att ibland önskar jag att man kunde spola tillbaka tiden. Ja, ibland vill man verkligen kunna spola tillbaka tiden. Ibland handlar det om små saker, ibland handlar det om större saker.
Iblans funderar jag på att livet var mycket lättare när man var liten, tänk er sjävla när man var 10 år, sprang runt och lekte med alla sina kompisar. Mamma och pappa dom var överbeskyddande på ett snällt sätt, man gick till skolan och hade kul, man gjorde precis som man ville. Visst kan man göra som man vill nu med, men man måste alltid tänka på konsekvenserna.

En annan sak som känns tråkigt just nu med är att jag är singel. Det är väl både positivt och negativt...men det är tråkigt och ensamt i längden.
Visst man är singel kan göra vad man vill utan att någon där hemma bryr sig om vad man hittar på för dumheter. Men känslan av att veta att det finns någon där hemma som väntar på en när man kommer hem, en som älskar dig, en som bara finns till hands, en som finns i din närhet, en som man kan somna brevid. Ligga och kolla på tv/film med, hitta på roliga saker tillsammans med, många utav er vet alldeles säkert vad jag menar, eller hur?

Jag vill hitta någon snart som jag kan få säga orden "Jag älskar dig" till. Tänk att tre små ord kan betyda så mycket. Jag värdesätter dom orden väldigt högt i alla fall. Det är inga ord som jag springer runt och säger till alla jag träffar, då tappar orden sitt värde enligt mig.

Nej, nu ska jag sluta vara så blödig. Men ibland måste man faktiskt få skriva av sig, det är väl lite därför man bloggar med.

Sköt om er alla nu!

Puss och Kram ses på stan!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja visst e det skönt att bara få skriva av sig... Jag älskar min blogg=)



Ta hand om dig

/Linda

2009-02-19 @ 22:21:09
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: jasmine

& jag vill spola fram tiden så jag & du kan lära känna varandra mkt bättre :) vi har kännt varandra i år & dar men inte varit nära varandra men de e något jag önskar kan hända. kärleken kommer alltid när man inte letar :) puss på skärten.<3

2009-02-19 @ 22:24:26
URL: http://anabehebak.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej Linda !

Jag älskar min blogg med, helt underbart att bara skriva av sig ibland :)

Ta väl hand om dig med!

Kramar

2009-02-19 @ 22:34:02
URL: http://sportjossan.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej Jasmine

Du är för söt du! Ja men klart att vi ska lära känna varandra nära. Det stämmer så väl det du skriver. Vi har känt varandra sen du var 7 och jag 9. :)

Vi får ta det till sommaren :)

Kramar <3

2009-02-19 @ 22:37:19
URL: http://sportjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0