Seg måndag

Igår så vart det söndags tradition som vanligt, Bykrogen med gänget. Jag, Sandra, Kajsa, Makke, Pernilla, Denise, Joel, Kingen och Henke vart där och Matilda kom förbi snabbt för att säga hej :)
Vi satt där till det stängde (22:00) sen bar det av hem till oss, alla utom Matilda, Makke och Sandra då. Henke pratade glass ett bra tag och vi har en jätteidé nu till sommaren. Vi drack vidare här hemma och till slut så kom Champagnen fram, GOTT! Joel och Denise försvann hemåt efter ett tag och till slut så var det läggdags. Men somna gjorde man inte, ne för man skulle hållas vaken av någon såklart, glass mannen själv. I och för sig så pratade vi ännu mer om planerna inför sommaren.
Sen halvsov jag mig igenom natten som var kvar och det lilla jag sov på morgonen, så trött kan man säga att jag vart idag.
Pernilla stack till jobbet kl 10 och då kom Nicklas för att hämta sina knivar, sen så vaknade Kingen och Henke till men Kingen var den enda som gick upp, den andra latmasken låg kvar i sängen. När kl var 13 så kom dom slutligen iväg hemåt och då gick jag in och somnade i mitt rum. Har sovit i 3 timmar nu, helt underbart!

Får se vad som händer resten av dagen, ska väl försöka äta något. Kajsa skulle i och för sig komma hit efter jobbet, så ska vi kolla med Matilda om hon vill hälsa på med. Så har vi lite myskväll en måndag, för till helgen blir det ingen :(

Puss och Kram ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0