Party kl 5 på morgonen !?!?!?

Ja visst , när man väl somnade så vaknade jag lika fort igen! vaknade till kl 1 , sen kl 2 och sslutligen kl 3. Då började jag fundera på om jag hade glömt att stänga av datorn för jag hörde musik jätte tydligt verkligen, men datorn var ju avstängd. Funderade på om jag  hade på cd spelaren men den stod ju i vardagsrummet avstängd, Pernillas dator tänkte jag då? Nej den vart ju också avstängd så jag fick för mig att det kanske stod en bil på utsidan och dönade musik och jätte hög bas, men ingen bil utanför heller. Jag hörde till slut att det var grannen snett under oss, så jag flög in i Pernillas rum och undrade hur fan man kunde spela musik kl 3 mitt i natten på volym 3800!!!!! Kl halv 4 på morgonen vart vi ner och ringde på hos dom, så öppnar det en brud i max 25 års åldern, vi ber snällt att få prat med dom som bor där. "Va?" sääger hon "Kan vi få prata med dom som bor här?" säger vi igen. "Stör vi?" frågar hon då!? "JA! Det gör ni" (hallå , klockan var ju liksom halv 4) "Okej, men vi kan sänka då" säger hon. Jo tack dom sänkte musiken i max 15 minuter sen dundrade dom på med precis lika hög musik igen!
Så klockan 4 var vi nere igen och ringde på, då stängde dom av musiken helt men öppnade inte dörren. Så kommer det en kille ner ifrån svalen och ser ut som ett frågetecken och undrar naturligtvis vad vi gör i svalen i pyjamas kläder. Då fick vi be honom att säga till att dom skulle sänka musiken, så säger smart head "Men dom spelar ju ingen musik nu". "Nej för att vi ringde på dörren 100 ggr och då stängde dom av musiken men vägrar öppna dörren"      "Jaha" säger killen då, "men jag ska säga till dom"
Tack igen fick ju vi säga då, så vi gick upp i vår lägenhet igen och skulle sova, tror ni att musiken vart nersänkt eller avstängd!? NEJ!!!!!!! Klockan var nu 5 på morgonen! Både jag och Pernilla skulle jobba idag!

Klockan kvart i 9 när jag skulle till jobbet så hörde jag fortfarande massa röster inne i deras lägenhet, jag hörde även basen slå, men inte lika högt trots allt. Pernilla berättar för mig senare när jag träffar henne på jobbet att när hon gick till jobbet halv 4 så hörde hon fortfarande röster och en dunkande bas inne hos dom! Tror ni man blir tokig då!? JA!!!!

Så jag har INTE sovit mycker inatt vill jag lova.
Vem spelar musik på högsta volym gånger 1000 kl 5 på morgonen!!!!!!
FAN!!!

Jobbet gick i alla fall bra, vi fick ju känna på att vi levde åtminstone, ca 250-300 lunch idag, mest hamburgare sålda :)

Nu är jag hemma och funderar på om jag ska dra ner till Bykrogen/Åbergs en sväng och ta en öl bara. Ska jobba imorgon igen ju :)

Puss och Kram ses på stan!

Kommentarer
Postat av: Sandra/vainly

Ja fy fan vilka idioter! Det var inte på smått vis dom poppade heller. Rikspuckon!



Svalen? nu kommer du med konstiga ord igen. :P

2009-02-22 @ 08:20:09
URL: http://sounpretty.blogg.se/
Postat av: Jossan

Svalen = med trappuppgång

2009-02-22 @ 22:20:35
URL: http://sportjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0