Nytvättade lakan

Det är vad jag har nu.
Hämtade precis upp den sista tvätten som var mina lakan. Så innan jag lägger mig ska jag bädda sängen. Nytvättade lakan är nog det skönaste man kan gå och lägga sig i :) Så mysigt!
Verkar inte som att någon har tid eller lust att komma hit heller, skulle väl frågat lite tidigare på dagen om någon ville komma hit så att dom inte hann att planera annat eller åkt hem.

All tvätt är ren nu i alla fall så nu väntar disken. Men det är ganska skönt och avkopplande att diska, man har så mycket tankar i huvudet då. Det är så roligt när det flyger in massa roliga tankar och funderingar i huvudet :)

Om jag inte nämnt detta innan så nämner jag det nu och om jag nämnt det innan så nämner jag det igen. Jag och Pernilla fick en idé häromdagen att klä granen med påskfjädrar. Så nu har vi en påsk gran. Den är jätte fin :)

Här är en bild (dålig kvalité, men man ser endå)



Puss och Kram ses på stan!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha!

2009-02-26 @ 12:43:37
URL: http://sounpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0