Nytt rekord!

Vi har slagit nytt rekord i kassan varje dag denna veckan :) Det blir fler pengar i kassan varje dag nu, bra vecka helt enkelt. Nu i helgen kommer det nog bli MYCKET att göra med. Dalarna har haft sportlov hela veckan och Stockholmarna är här, så nu till helgen lär vi slå rekord igen :) Det är KUL!

Läste Lindas blogg förut, hon hade vart ute på krogen och när jag läste kände jag verkligen att jag saknar nattlivet i Göteborg. Här uppe finns det ju ingen stans som man kan dra ut på, jo i Mora (2 ställen typ). Men va fan, när stänger dom då? Jo kl 1 kanske...men hallå? Det ska stänga 3 eller 5, för klockan 1 så har man ju börjat förfesta.
Ne, nu får de snart bli lite party här uppe, får ha lite personal fest!
Så Pernilla, Henke, Makke, Sandra (vet att du är gravid, men iaf), Sara, Kingen, Tomas, Malin, Kajsa, Denise och Joel..Nu vet ni vad vi har framför oss! FEST! Ett måste tycker jag, sen vad ni tycker bryr jag mig inget om, haha jo klart att jag gör. Men ett förslag är det i alla fall :)
Vi måste ju ha en rolig kväll innan säsongen är slut, kan ju inte vänta enda till avslutningen :P

Nej men nu ska jag nog dra på lakanet på täcke nummer två, kunde ju inte göra det igår för att det vart ju fortfarande fuktigt efter jag tvättat och torktumlat det, det hade ju snurrat in sig inuti mitt andra lakan. Så typiskt. :(

Puss och Kram ses på stan!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart vi ska hitta på nåt skoj! Jag är på! :D

2009-02-27 @ 15:50:33
URL: http://sounpretty.blogg.se/
Postat av: Jossan

Bra Sandra då kör vi på det! Bykrogen och åka pulka på söndag bara så att ni vet! Eller så kanske vi ska grilla i backen ist för Bykrogen ;)

Kram

2009-02-28 @ 02:16:27
URL: http://sportjossan.blogg.se/
Postat av: Mr. Presidemt

Hallå , saknar också sena nätter med dig ( hmm det där kunde misstolkas ) hahahaha men när du flyttar hem ska vi ha roliga krog kvällar , med Petrus också för de va riktigt trevligt sist :P Med snobben från kullavik och han din kompis på GP och de :Dhahahaha

2009-02-28 @ 02:49:43
URL: http://mrpresiident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0