Grattis brorsan!

Grattis storebror på din födelsedag !

Idag har jag jobbat första dagen på ett tag nu, vart ju hemma i Göteborg och överraskade alla.
Dagen har gått bra, flytit på som den ska göra. När jag kom hem så håller Pernilla på att laga mat så vi åt lite korv med makaroner, enkelt och gott. Efter det så har jag sjungit lite sing star för mig själv sen vart Pernilla med lite grann å.
Ringde precis brorsan och sa grattis, smsat lite med allt och alla och funderar på vad jag ska göra nu.
Är lite slut på idéer både på vad jag ska göra och skriva, men så är det ibland.
Kan ju i och för sig berätta att i söndags så blonderade jag håret så där på vinst eller förlust, men det blev faktiskt coolt tycker jag! Ska slänga upp en bild snart :)

Puss och Kram ses på stan!

          Utan keps

          Med keps

Kommentarer
Postat av: Sandra/vainly

jag sjöng också singstar idag.. och då saknade jag min svenska hits skiva. :P

2009-02-17 @ 22:08:11
URL: http://sounpretty.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha ja men Pernilla har ju varit hemma hela dagen så de skulle bara vart att hämta ;) hahah

2009-02-17 @ 22:30:01
URL: http://sportjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0