Golden Retrivers

Det är så bandet heter som spelar på after skiin denna veckan och dom är riktigt grymma!
Dagen började med att jag och Pernilla tog oss en springtur bort till Ica och handlade lite, då fick vi oss en lite motions runda :) Sen så tvättade vi lite kläder och sedan var vi på Coop och handlade ;) Man måste ju handla olika erbjudanden i olika affärer haha! Jag och Pernilla åkte upp med bussen till jobbet, slängde i oss en  liten matbit sen var det after skii :) Jag drack en cider och Pernilla drack inget alls, för hon skulle gå på sitt pass kl 18.
Kl 17 så åkte jag hem med Kajsa och Denise kom förbi här hemma för att hämta lite saker.

Nu sitter jag här vid datorn och funderar på vad som händer i eftermiddag och resten av kvällen. Ska slänga i den sista maskinen med tvätt vet jag, sen diska upp i köket. Men annars har jag inget alls planerat, blir väl datorn, tv/film. Får väl se om någon har lust att komma hit för att göra mig sällskap :)

Puss och Kram ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0