Filmkväll?

Jobbat hela dagen, kommer hem, Pernilla äter lite middag för att jag hade redan ätit på jobbet.
Pernilla hade städat lite idag, möblerat om i sitt rum, det blev väldigt bra tycker jag :) Sen hade hon hängt upp Gutítar Hero gitarrerna på väggen i vardagsrummet plus hängt upp Sing Star mikrofonerna, hon är lustig hon :) Men de blev ganska coolt! Vi gick bort till Helicon (en liten kiosk+filmuthyrning), där köpte vi lite smågodis och började kolla efter lite filmer. Helt plötsligt står Jonte brevid oss, han va där och handlade och han fyller 20 idag så vi grattade honom, GRATTIS JONTE (igen).
Jag och Pernilla fick oss en idé att köpa 10 vhs filmer för 100 kr, så frågade vi om Kajsa, Malin och Henke ville komma hem till oss på lite filmkväll, men Kajsa och Malin kunde inte för dom jobbade och trodde att dom skulle komma iväg sent från jobbet. Henke tackade så mycket för inbjudan men kunde tyvärr inte komma, vi skulle ta det en annan dag tyckte dom.
Så jag och Pernilla kollade lite på tv för oss själva sedan beslöt vi oss för att strunta i film vi med. Mycket roligare när man är fler, eller hur?

Imorgon = Filmkväll ? Någon som vill !?
Ni är välkomna i alla fall ;)

Nu ligger jag i sängen, ska nog ringa lilla Zomia strax och byta några ord med henne :)

Sov gött och dröm sött alla sen!

Puss och Kram ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0