Det gör ont

Dagen har varit bra, varit i Mora och shoppat lite. Kom hem och började städa mitt rum, fick värsta bra ordning i min garderob eftersom att jag köpte en trådback att ha lite t-shirtar och underkläder i :)
Kollade på Let´s Dance med Pillan här hemma och allt har varit jätte bra.

Nyligen läste jag Lindas blogg och blev fundersam på vad som hade hänt. Skrev en kommentar och får ett sms av henne. Jag blev helt chockad och vart tvungen att ringa upp henne.


Linda du ska veta att även om du inte står mig nära så bryr jag mig om dig. Jag hatar verkligen när folk är ledsna, jag blir så ledsen själv då. Man kan inte alltid vara på topp och speciellt inte när sådana här saker händer. Jag vet själv hur det är, och det vet du med. Jag var bara tvungen att ringa upp dig för jag ville inte låta dig sitta i ensamheten själv och vara ledsen, och som jag sa så kan du ringa mig när som helst. Även om jag kanske inte känner dig väl, så lyssnar jag gärna på dig om du vill prata eller om du bara känner dig ensam. Jag kan få dig att skratta om du behöver det, du minns ju när vi pratade sist då du inte kunde sluta skratta, du fick ont i magen av allt skratt :)
Men efter att vi la på idag så rann tårarna ner för min kind med, jag känner smärtan och saknaden med dig <3


Här är en liten dikt som jag kom på nu. Skriven fort på de känslor jag fick i kroppen efter vårt samtal. Dikten är till dig Linda:

Ett léende eller skratt kan fort bryta ut till gråt
Tårar rinner ner och kinden blir våt
All lycka och kärlek som finns i ens hjärta
Förvandlas väldigt fort till hat och smärta
När man förlorar någon är det aldrig lätt
Och man känner att man inte är komplett


Och LINDA jag tänker på dig (Glöm inte att du kan slå en pling 24/7)

Kommentarer
Postat av: Linda

TACK jossan!!! Så jätte fint skrivet. Ja jag vet vilka som är mina vänner...och du är en av dom!

Gräv nu inte ner dig i min sorg...allt vänder....förr eler senare!



Massa kramar

/Linda

2009-02-20 @ 23:57:11
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej Linda!

Jag lovar att jag inte ska gräva ner mig i din sorg. Men jag tycker så synd om dig bara, som sagt så gillar jag inte när folk är ledsna. Jag skulle kunna göra vad som helst för att få en människa på bra humör igen. :)

Kramar

2009-02-21 @ 00:00:07
URL: http://sportjossan.blogg.se/
Postat av: Angelica

asså hade jag kommit tidigare med bussen hade jag självklart följt med till mora ;b

2009-02-21 @ 10:36:52
URL: http://johaanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0